Jag är trött och sonen är pigg.....

Det har inte hänt så mycket idag, för min del.
Jag har BARA tagit det lugnt.
Huvud- och axelvärken sitter fortfarande i....suck.
Ja, inte för att jag tror att axeln ska blir bra över en dag....utan
jag har ju ont och värk i den hela tiden.... mer eller mindre...
och just nu ännu mer.

Johanna hade nästan en fulldag i dag i skolan. Hon kom
hem vid tre-tiden. Just då var morsan här och hälsade på en snabbis.

Hasse som har jobbat eftermiddag, kom hem och var inte vaken
länge förrens han gick och la sig. Han ska nämligen upp tre i natt
och jobba förmiddagsskift.

Jag ska också snart lägga mig, är så trött.
Men före det så måste jag få Mattias att lägga sig.... som tyvärr
inte är det minsta trött. Har tjatat på honom i en timme nu...så där
lite löst. Men nu ska jag gå ner och "ta i med hårdhandskarna"......
nu är det läggdaggs....  så om han vill det eller inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0