Måndag.......

Jag har varit hemma från jobbet idag med.
Men i morgon ska jag jobba igen, fast på ½-tid.
Så då börjar jag kl. 11.18 och slutar 16.00.

Annars idag då?

Jaa-a... Hasse har jobbat ett förmiddagsskift.
Sen på eftermiddagen var han ut och åkte på hojen.

Johanna och Mattias har varit till skolan.
Men Mattias har jag bara sett i några sekunder, efter skolan.
Han var hem och vände och sen försvann han till någon kompis.

Johanna gick till Marko efter skolan, så jag var också dit en vända.
Det var fullt ös där. Lina hade mer främmanden och dom i sin
tur hade med sig sina barn. En av Linas främmanden hade en
liten bäbis som var endast 2 veckor gammal.
Åh, vad liten och söt den va!!!!

Vi satt ute och njöt av det fina vädret och fikade.
Jag tog endast en kopp kaffe.... med lite mjölk i.




Kommentarer
Postat av: T...

Så.... hur går det ? Bra hoppas jag !

kramelikram <3

2010-08-23 @ 22:05:23
Postat av: Jaana

T: Det går bra.... dricka, dricka, dricka, dricka, toa, toa, toa, toa......



Kram!

2010-08-23 @ 22:18:27
Postat av: Karina

Jag tryckte nästan näsan platt mot bildskärmen för att känna lukten av de kokta kräftorna. YUMMI!!!



Har jag fattat detta rätt? Du ska käka pulver i 16 veckor?!? Fan va mager du kommer bli, du kommer kunna huka bakom ett par själstickor utan att synas!!!



Eller ska du käka enbart pulver i 2 veckor och sedan byta ut 1-2 mål om dagen mot pulver?

2010-08-24 @ 11:46:12
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Det luktar för jävla gott när man kokar kräftorna.... och de smakar ännu bättre när man väl ska äta dom.



Ja, du har fattat rätt... jag ska käka pulver i 16 veckor... är det tänkt i alla fall.



Hahhahaha...ingen risk att jag försvinner bakom själstickorna.... jag har ju mycket att ta av....



Kram!

2010-08-24 @ 12:31:14
Postat av: Lina

ville bara säga att jag tycker du är jätteduktig som håller dig till pulvret även om det inte är såå smakligt kanske:)men vi på nygatan hejar på dig!!!!KRAM

2010-08-24 @ 14:56:41
Postat av: Jaana

Lina: :) Tackar! Ja, om jag ska lyckas hålla mig till pulvret i mer än dessa dagar, så kan jag behöva stöd och en MASSA hejarop :)



Kram!

2010-08-24 @ 19:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0