Om tre timmar.......

Idag är jag så där jävla trött igen... natten har varit varm
och sömnlös. På jobbet somnade jag till flera gånger....suck.
Slutade jobba vid 13-tiden. Jag tog ledigt resten av dagen.

När jag kom hem berättade Hasse att han hade blivit getingstucken
tidigare idag, när han var ute och åkte på motorcykeln.
Sticket fick han på insidan av låret.

Men getingen lyckades inte skrämma honom, för han är ute
och åker igen på hojen.

Mattias är kvar hos kompisen han som han sov över hos i natt.

Idag kommer Johanna hem! Äntligen!!!!!
Om cirka 3 timmar kommer hon med tåget till Fagersta.
Vi ska dit och hämta henne.
Åh, vad roligt det ska bli att få hem henne igen....
har ju saknat henne....

Undra om hon har saknat mig????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0