"Tiggare".......

Nu är dom här igen...dessa utländska "tiggare".

Tidigare idag ringde de på dörren. Mattias öppnade.
Karln som stog där frågade om mamma eller pappa var hemma.
Jag gick dit och fick då syn på en karl som såg ut som om han
hade sålt allt smör och tappat pengarna.
Samtidigt räckte han fram en lapp, där det stog något.
Men jag läste aldrig på lappen, utan jag sa på en gång
att jag inte var intresserad av något.

Åh, jag "hatar" dessa dörrknackare.... lika mycket som jag
"hatar" alla dessa jävla telefonförsäljare.
!"#%¤!"&/%¤#"!&%/"!#¤

Vid fyra-tiden var jag till doktor Draiby.
Som vanligt var jag dit för att bli stucken i axlarna.... man
känner sig som en woododocka.
Idag gjorde det jävligt ont när han höll på....huvva.
Jag blev alldeles vimmelkantig av smärtan.

Draiby trodde att jag var extra, extra känslig mot smärta just nu...
eftersom jag är så trött och utmattad.
Hmmm.... ja, jag vet inte.... men ont har jag och slut är jag.
Jag fick även en ½-sjukskrivning på en månad.
Draiby tyckte att jag skulle jobba eftermiddagar......

Min planerade diet blev uppskjuten till på söndag.

Just nu är Hasse och Mattias iväg till Ludvika någonstans.
Mattias ska spela fotbollsmatch.
Få se hur det går för Smb grabbarna????




Kommentarer
Postat av: T...

Du ser ! Allt ordnar sej till slut! Vissa beslut som är svåra att ta kan ibland bara lösa sej så där :o)

Hoppas du blir piggare nu ! Sköt om dej !

kramen <3

2010-08-19 @ 17:49:03
Postat av: Jaana

T: Ja, jag hoppas på att få igen lite krafter...ork...lust...osv.



Kram <3

2010-08-19 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0