?????

Jahapp, få se vad denna dagen har att erbjuda?

Snö i alla fall..... och blåst....för jag ser att snön
kommer inte ner lodrätt.....

Ja, sen ska ju kidsen till pappa sin, efter lunch....så då
blir det en vända till Ulvshyttan.

Nog har jag att göra, bara jag vill.... det finns väl alltid något
att sysselsätta sig med här hemma..... tvätta, plocka, städa,
ta tag i saker och ting som ligger på hög....osv.
Men om jag har lust till det?... njaaäää...

Jag får vänta och höra sen vad sambon har för planer för idag.
Just nu sover han. Han har jobbat natt och kom hem kl. 06.00 i morse.





Kommentarer
Postat av: Katja

God morgon !



Hur är läget med er ? Med oss är det bara bra. Vi har nyss ätit frukost.

Vi ligger sju timmar efter er i tiden. Det har varit lite svårt att komma in i den här tiden. Vi vaknar tidigt på morgonen, fast där hemma är det ju eftermiddag, när vi vaknar.

Hotellet är kanon. Hur stort som helst. Tar nog en vecka och gå igenom allt.

Solen skiner från en klarblå himmel. Varmt är det. Havet är varmt, men vattnet i poolen är jätte kallt.Maten ska vi inte prata om....vi kommer att rulla hem efter vår semester. Finns hur mycket som helst att välja på båda till frukosr,lunch och middag.



Ha det bra där hemma ! Gå in och titta på resdagboken. Vi har lagt in lite bilder där.



Kram Katja och Jonas

2010-12-18 @ 15:53:23
Postat av: Jaana

Katja och Jonas: God morgon!...eller ja, här är det ju eftermiddag =)



Åh, vad skönt och mysigt ni verkar ha det...med klarblå himmel...bra hotell...varmt hav...god mat...osv.

Då är det precis så som det ska vara!!!!



Ska genast gå in och kolla på era kort.



Ha det så gott och forsätt att njuta av allt det goda där borta.... och njuuuuuut!



Kram!

2010-12-18 @ 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0