Familjen är trött.....

Tittar man ut och lyssnar, så vill man nog helst stanna inne idag.
Usch, vilket busväder.... det snöar och blåser....brrrr.
Ibland hör man hur det kommer riktiga vindpustar.....ja, man
kan nog kalla det för snöstorm...... vädret vi har just nu.

Idag har jag trötta familjemedlemmar.
Alla sover fortfarande.
Själv har jag varit vaken i några timmar.
Så jag har diskat och röjt i köket....pratat i telefon med min mamma...
och suttit här vid datorn....

Eftersom vi aldrig var upp igår och åt julmat hos mina föräldrar, så
har dom mycket julmat kvar.
Så jag tänkte jag skulle åka hem till dom och hämta hem lite
julmat åt mina trötta familjemedlemmar.
Då kan dom äta det när det passar dom.
Själv vågar jag nog inte äta någon julmat....tror jag.
Njaaa...kanske liiite jansson och någon köttbulle.
Vi får se....




Kommentarer
Postat av: Karina

GOD FORTSÄTTNING!



Vi har inte heller gjort många knop idag, mest suttit framför TV:n eller datorn och degat.



Tråkigt att du är kass i kistan. Är det magkatarr du har? Fet julmat brukar många bli dåliga av även om de inte har just några magbesvär annars.



Lite äggröra brukar många tycka är bra. Fast hur det är mot magsyra på vift vet jag inte. Har du inget Losec eller Samarin eller liknande du kan ta? Har du provat dricka Pro-Viva i förebyggande syfte?

2010-12-26 @ 16:41:18
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: God Fortsättning till er med!



Ja, det är väl något åt magkatarrs hållet jag har.

Jag äter medicin varje dag för magen, men det hjälper inte alltid. Jag har även sån där äcklig vit "kritdryck" att trycka i mig vid besvär..men det brukar inte hjälpa....tyvärr.

Säkert blev det för mycket av det goda (julmaten)...min mage är väl inte van än...efter dieten.



Kram!

2010-12-26 @ 18:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0