För snäll.....

Hasse, han är då FÖR SNÄLL!!!!

Igår, strax före midnatt, ringde Johanna hem.
Hon undrade om jag kunde skjutsa en av hennes kompisar
till Ludvika, för att hämta hennes id-kort.
Men jag låg och sov (Mattias väckte mig med en telefon i hand...grrr)
och jag sa till Johanna att det skulle jag fortsätta att göra.

Men Hasse som låg vaken och läste tidning, fick överta luren.
Och snäll som han är, så ställde han väl upp på denna tjej och
skjutsade henne till Ludvika...fram och tillbaka.... så att hon
skulle komma in på Lindgården med de andra tjejerna.

Hur många andra skulle göra det????




Kommentarer
Postat av: Karina

Nä, många är nog inte lika snälla. De hade nog bara sagt att hon får skylla sig själv som slarvat. Tur att det finns snälla personer!

2010-12-11 @ 19:02:47
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, nog är det tur om man har snälla personer omkring sig vid sånna tillfällen. Så där hade jäntan verkligen TUR.



Kram!

2010-12-11 @ 19:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0