Kidsen till Seppo........

Vad har hänt hittills idag då?

Jo, på förmiddagen (vid 10-tiden) kom jag på att jag skulle
åka upp till Ludvika och gå in på Pingstkyrkans seconhandaffär.
Skulle bara dit upp och kolla om jag hittade något "roligt".
Och nog hittade jag lite saker, som jag köpte.

När jag kom hem från stan, så hann jag inte vara hemma så länge.
För sen skulle kidsen till Ulvshyttan.
Dom ska även sova över där, tills i morgon.

När vi kom fram, överraskade Johanna Seppo med en julklapp.
Johanna har ju haft en större synth (eller vad den heter), som hon
har fått i julklapp för många år sen.
Men hon har knappt använt den, utan den har legat ute i förrådet.
Så då kom hon på att Seppo skulle få den....för han gillar att
"försöka" spela på olika instrument.

Nog blev Seppo överraskad, och glad.

Jag blev kvar där ett tag och drack kaffe och tjolade lite.































Trackback
RSS 2.0