Kureringen funkar ingen bra.......

Jag har försökt kurera min mage med fil, vatten och smörgåsrån.
Men det funkar ingen vidare. Magsyran den bara flödar....bläää.

Johanna håller på att fixa iordning sig.
Hon ska ut ikväll.
Jag har hjälpt till att locka hennes hår....och det är inte den
snabbaste och lättaste saken.
Hon har ju så mycket hår.... och långt.

Mattias har en kompis här.... som har varit här hela dagen.
Dom sitter inne i Mattias rum och spelar PS3...tror jag.

Hasse och jag har bara slöat idag.
Vi har slumrat till framför tv:n och där i mellan kollat på
något program.
Jag gissar att kvällen kommer att fortsätta i ungefär samma stil.
Ja, för min egen del har jag väl inget annat val....just nu....

Hoppas bara att magen är okej imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0