"Lekt" detektiv........

På jobbet har det varit FULLT upp och väldigt
rörigt med vissa papper..... ingen som verkar ha någon
bra ocheller ordentlig koll på dessa papperen....suck.
Jag har fått "leka" detektiv och frågat, undrat, frågat,
hitta på någon lösning, dubbelkollat vissa uppgifter...osv.

Sen har skrivaren krånglat hela dagen.
Den bara talar om att det är papperstrassel, fastän det
inte är det....grrrr.
Så utskriften av papper har tagit upp till en kvart ibland....grrrr.

Efter jobbet har jag inte gjort så mycket.... har skjutsat
på kidsen och sen var jag ner till Ica och postade alla julkorten....och
sen var jag även in på Ica och handlade lite.

Känns som om det kan bli en "tidig" kväll idag.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0