Lusserock....krogen....julbord.....

NU tar jag helg!

Jag har jobbat heldag idag, även om jag var lite sugen
på att gå hem tidigare.... någon timme.

När jag kom hem, så fortsatte jag och Hasse med våra rum.
Hasse borrade upp några hyllor....vi gick igenom de "gamla"
tavlorna (vad som skulle upp på väggarna och vad som skulle bort).
Ja, sen blev det lite flytt av prydnadssaker....osv.

Men som sagt, nu är det helg.
Jag tänkter inte göra något mera idag....nu ska jag bara vara.

Johanna hann jag träffa en liten stund, innan jag skjutsade
henne till en kompis. Dom ska ut i kväll.
Johanna ska "premiära" med att gå ut på krogen....nu när
hon har åldern inne för det.

Mattias skulle iväg på Bergakul, men kom hem igen.
Det är ju Lusserock ikväll och det är från årskurs 6.
Så just nu är Mattias lite sur och besviken....

Hasse åkte precis iväg på julbord, med jobbet sitt.
I år ska dom äta den ute på Vanbo Herrgård.
För någon vecka sen sa Hasse att han skulle vara nykter och köra.
Igår hade han ändrat sig...för han ville kunna ta "någon"
öl till maten. Men idag hade han ändrat sig igen!
Nu ville han inte ha "några öl".....för han kände inte för det.
Jag erbjöd att skjutsa och hämta honom, men nej,
han ville ta bilen själv.

Ja, inte mig emot....skönt att "bara" få hem ett "fyllo" i natt.
Hahhahahhaaaaaa......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0