Nyårs handlat......

Eftermiddagen har varit lugn.

Idag har vi haft "stor-främmande". Det var Lars.
Det var länge sen som man såg honom sist.

Här mot kvällningen åkte jag, Hasse och Johanna till
Coop på Lyviksberget för att handla nyårs maten.

Vi och en massa annat folk hade kommit på samma idé.
Parkeringen var nästan full.
Jag har nog aldrig varit in på Coop och handlat när det har
varit så mycket folk där.
Men gudselov, så hade dom flera kassor öppna, så köerna
till kassorna var inte så långa.
Och allt vi skulle ha, det fanns fortfarande kvar att handla.

För något år sen, så var ju de stora Pommac flaskorna slut överallt.
Vi var på flera ställen här i Smb och i Ludvika, men nej... dom var slut!

Raketerna har vi kvar att inhandla... om dom inte tar slut så.
Jag var in på Hoganders för att handla raketer, men där var det så många
som stog framför montern med raketerna, så jag kom inte ens fram
för att kunna se vad som fanns.
Så då gick jag ut.... och tänkte att raketerna handlar vi imorgon istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0