Personaltrivsel........

Så där ja, ännu en arbetsvecka till fullo. Skönt!

Idag hade vi lite personaltrivsel, på jobbet.
På eftermiddagen spelade vi bingo.
Och som vanligt fick jag vara bingoutropare.

Det är riktigt trevligt att få avsluta en arbetsvecka med lite bingo.
Det är många som tycker om att vara med och spela.
Och många som "längtar" till nästa speltillfälle..... som kan dröja.
Dels så får inte personalen ha fullt med jobb som måste göras.
Och sen måste jag och Katja ha lugnt med jobb, eftersom
det är vi som håller i det.
Ja, det är väl Katja som håller i det.... jag är bara bingoutropare...för
ingen annan vill vara det....hahahhaha.


Just nu är alla i familjen hemma.
Mattias sitter i vardagsrummet och kollar på tv:n.
Johanna ligger och sover nere i sitt rum.
Hasse gick nyss in i vårat sovrum och la sig för att vila/sova.

Det är sällan som vi gör upp planer för fredagen.
Jag tycker det är så skönt att få komma hem från jobbet och bara vara...
och inte göra någonting!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0