Sista arbetsdagen.....för i år.......

På årets sista arbetsdag började med att försova mig.... lite.
Jag kom nog ca 10 minuter försent.
Jag har inte hört väckarklockan. Så det var tur att Hasse
vaknade till kl. 06.20 så han kunde väcka mig då i alla fall.

Det är fortfarande väldigt folktomt på jobbet.
Men det är okej, för då får man sitta i fred och jobba....och då
får man undan mycket.

Idag slutade vi tidigare. Skönt!

Om ett tag ska jag och Hasse iväg och handla våran nyårsmat.
Kidsen vill ha det "gamla vanliga"... enligt tradition....pitabröd med kött.
Så då får det bli det!

Varken jag eller Hasse känner oss så där jätte pigga....vi har
något "skit" i kroppen... som inte vill bryta ut...känns det som.
Men har det inte brutit ut hittills, så behöver det inte göra det heller,
så vi får fira in det nya året...utan större krämpor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0