Snart färdigt......

Jag har haft fullt upp från det jag vaknade, tills nu.

Först så jobbade jag, som vanligt.

Efter jobbet åkte jag till Pingstkyrkans Seconhandaffär.
Men där hittade jag ingenting.

Sen gick jag till inredningsbutiken som är alldeles i närheten av
seconhandaffären.
Där fanns det mycket fint, men jag handlade inget där.

Nästa butik blev Ide & Insperation...eller vad den heter?
Där fanns det ju också mycket fint.... och där handlade
jag några saker.

Sen åkte jag hemåt, men efter vägen stannade jag till vid
Mina drömmars hus.... och där köpte jag också några saker.

Sen blev det raka vägen hem.... och fortsätta med att ställa iordning
de nymålade rummen.

Idag hade jag god och bra hjälp av både Hasse och Johanna.... och vi
lyckades tillsammans komma fram till hur vi ville ha det.
Meeeeen, det är inte riktigt färdigt ännu... men jag orkar helt enkelt
inte göra något mer i dag. Resten får bli i morgon.....
Men jag börjar se en ljusning i det hela.
Visserligen fattas det lite saker, innan allt är helt färdigt.
Bl a så vill jag ha ett större väggord på en av väggarna i vardagsrummet.
Så nu måste jag bara hitta "just det" väggordet.
Men det får bli ett senare "bekymmer".
Nu vill jag ha i ordning rummen, på de saker och ting som vi har i
våra ägor just nu.

För sen vill jag ta fram julpyntet.... så man hinner ha det framme
ett tag i alla fall......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0