Stressig dag......

Idag var det FULLT upp på jobbet och väldigt "rörigt".
Jag har i princip stressat mig igenom hela dagen....puuuh.
Alla har ryckt och slitit i en.
Jag hann inte ens ta eftermiddags kaffe med de andra.

Just nu är det ju mycket för mig....eftersom jag dels ska göra
mitt eget jobb....och sen ska jag även göra en annan kontorists jobb...
för denna är på semester i varmare länder.

Jag slutade lite tidigare i dag med....för jag skulle ju till läkaren.
Eftersom jag var ute i rätt så god tid, så fick jag sitta och vänta
i ca en kvart på "min" tid.
Men när min tid kom, så lyste läkaren med sin frånvaro.
Så jag fick sitta i ytterligare en 25 minuter och vänta på att få
komma in till Jens.




Denna tavla hängde mitt emot mig, där jag satt.
Så i ca 40 minuter satt jag och stirrade på denna tavla och kollade in VARJE
detalj och penseldrag på den.
Så jag tror att jag skulle kunna måla av denna tavlan ur minnet....hahahhahaa.

Idag gjorde det skit ont att få nål behandlingen.... så han fick inte sticka mig lika
många gånger som han annars brukar göra.

När jag kom hem så spolade jag upp diskvatten och lät disken ligga i blöt.
Sen började jag att fixa kvällsmaten.
Idag blev det broccoligratäng med pasta. Gott!

Medans maten var i ugnen och pastan kokade, passade jag på att börja med
disken. Då kom jag på att jag skulle ju iväg till kl. 18.00.
Så det blev att stressa lite igen.....

Jag hann diska färdigt och även slänga i mig lite mat, innan det var dags för
mig att återvända till vårdcentralen.




Men den här gången skulle jag till Lotta på fotvård.
Och det gjorde inte ont....det var sååååå skönt och avslappnande!



Trackback
RSS 2.0