Varit till stan.......

Nyss hemkommen från Ludvika.
Jag, Johanna och Sofia åkte vid 11-tiden upp till stan.
Johanna ville in på klädaffärer och kolla efter kläder.
Så vi var in på Lindex och KappAhl.
Johanna köpte byxor och tröjor.
Sofia hittade en tröja, som hon fick av mig i födelsedagspresent
(hon fyller ju snart år).
Jag köpte tröjor åt Mattias.... och strumpor åt mig.
Jag såg jättefina kläder, som jag skulle ha velat haft.
Men det var så jävla mycket folk i farten, så det var kö både
till provhytterna och kassan.
Så min lust till att handla kläder åt mig själv försvann illa häftigt.

Sen ville tjejerna i på Subway och äta lunch.
Medans dom åt goda mackor, tog jag mig en kaffeshake.

Sen var det bara att ta sig till tågstationen.
Sofia skulle med tåget till Borlänge kl. 13.23.

När jag och Johanna hade vinkat av henne, så åkte vi en
snabbis till Dollar Store.
Johanna skulle dit och handla en julklapp.
Hennes klass ska ha julklappsbyte i skolan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0