Bingo eller inte Bingo......????

Jag vet inte vad det är med mig....?....
Jag försov mig väl igen.... idag vaknade jag kl. 06.30.
Så jag blev en timme sen till jobbet.... suck.

Johanna är hemma från skolan. Hon är förskyld.... med
allt vad det innebär.

När jag kom hem från jobbet fixade jag iordning middagen.
Just nu står potatisen och kokar och broccoligratängen med
korv och ostsås står i ugnen.

Ikväll är det Bingo igen, men jag vet inte om jag ska dit.
Jag vill dit.... men Hasse ska jobba natt, så han går
hemifrån vid 19-tiden..... och Mattias har träning
mellan 18.30 - 19.30..... och Johanna är sjuk, så hon kanske
varken vill eller orkar vara hemma själv med Mattias... för
någon måste ju tjata på honom om att duscha efter träningen...
och att gå och lägga sig i tid.... osv.

Jag har ju ett tag på mig att fundera och höra mig för om
Johanna ställer upp och om ev. min pappa kan skjutsa
Mattias till och från träningen.....

Ja, vi får se hur det blir.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0