Dålig information.....

Idag har jag varit ledig från jobbet.
Jag har varit till Falu lasarett.

Klockan 12.00 skulle vi vara där.
När vi kom dit visade det sig att 6 st till hade
blivit kallad till just kl. 12.00.

Vad innebar det?
Jo, att man fick helt enkelt sitta där i väntrummet och
vänta tills man blev uppropad av alla de 7 st som var där.
Vi hamnade i mitten.

När man väl blev uppropad fick man träffa en person.
Sen var det bara att vänta igen tills man blev uppropad och
fick träffa en andra person.
Efter det var det bara att sätta sig igen i väntrummet tills man
blev uppropad en tredje gång och fick träffa en tredje person.

Så allt det där tog ju sin tid... och inget av det hade dom skrivit
i kallelsen som man fick.
Det är dåligt!!!!

Ursäkten vi fick var att dom hade ändrat på kallelserna nu... där
det framgick att besöket skulle ta någon timme.
Men att vi som var där idag hade oturen att få de"gamla"
kallelserna. Va, fan... vilken dålig ursäkt!!
Det ska väl framgå i en kallelse vad det är som gäller... oavsett
vilket år man har fått den. Så tycker då jag i alla fall!
Hur svårt kan det vara?????



Kommentarer
Postat av: Teresa

Men oopsitjosan! Vad har ni varit ute på för äventyr?????



Allt ok hoppas jag !!!



kram

2010-02-09 @ 17:21:42
Postat av: Jaana

Teresa: Jadå, allt är okej : )

2010-02-09 @ 18:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0