Dåliga påsar.....

Efter jobbet hämtade jag Johanna från ett möte.
Sen åkte hon och jag till Konsum här hemma.
Johanna fick sig ett gott skratt där inne i affären.
Det var när jag skulle knyta igen påsen med äpplena.
När jag drog en knut, så gick handtaget sönder och jag tappade
hela påsen på golvet.... och äpplena for överallt.
Så det var bara att börja gå runt och samla upp dom.
Roligare saker finns det väl att göra... i en affär.

Idag är det vävning, men jag hoppar över det.

Jag har nämligen en jävla huvudvärk.... täppt i näsan...
och jag börja känna mig lite febrig.... "peppar, peppar...".

Det är många på jobbet som är förkylda och hemma.
Så det är väl något skit som går....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0