Det är lite virrigt.....

Nu är det lite virrigt här....

För cirka två timmar sen visste jag ungefär hur
dagen idag kunde se ut.... med några reservationer.

Hasse som jobbar, skulle sluta kl. 10.00.
Johanna skulle hem till sin pappa.
Mattias skulle ev. åka till Avesta och spela handbollsmatch.
Och om Mattias inte skulle till Avesta, så ville jag
ut och åka skoter.

Men efter två telefonsamtal så blev denna dag
inte som jag tänkt mig.....

Först ringde kidsens pappa och ställde in allt....
Sen ringde Hasse och svamlade om att han nog skulle
jobba längre... men hur länge visste han inte.
Men kanske att han kom hem snart ändå... eller inte.
Ja, han bara svamlade... så jag har ingen aning om hur
han nu skulle göra......

Så nu vet jag inte nå hur det blir med matchen..... eller
skoteråkningen... eller om något överhuvudtaget.... suck.

Jo, så mycket vet jag, att jag ska snart ner och börja kocka
ihop lunchen.... men vad det blir vet jag inte än... måste
kolla vad vi har hemma.

Sen efter lunchen får jag kolla av läget, så gott det går.
Och försöka planera om dagen.....

I värsta fall, så får jag väl ta mig en städdag... för det behövs.
Men det är ju så trååååkigt!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0