Grannarna......

På vintern ser man inte så mycket av sina grannar, så som
man ser dom på sommaren. Man är ju mer ute då.
Det blir ju att man "umgås" och pratar med sina grannar då
på sommaren... när dom är mer tillgängliga.
Men idag blev jag påmind om en sak.....

Vill man småprata med grannarna på vintern, så är det bara
att gå ut precis när plogbilen har varit förbi.
Nu när jag tittar ut genom fönstret, så ser jag full ruljans ute
på gatorna.... det var länge sen jag såg så mycket
av mina grannar samtidigt...hahhahaa.

Idag är det handbollsmatch igen.
Mattias har match i Bergahallen idag..... nära och bra.

Hasse är på jobbet... men kommer nog hem snart.

Johanna sover fortfarand.... inget ovanlig... trött tonåring.

Mattias är ute med en kompis och spelar bandy, här på gården.

Själv ska jag snart ner och duscha och göra iordning mig och
sen är det bara att börja tänka ut dagens lunch.... som
jag inte har någon insperation till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0