Krånglande magar.....

Vaknade imorse... gjorde iordning mig....och strax
före innan jag skulle åka till jobbet fick jag ställa in
dom planerna..... magen sa ifrån.
Så det var bara att ringa jobbet och säga att jag
kommer nog inte till jobbet.
Tänkte första att det skulle gå över, så att jag
kunde åka till jobbet sen senare.... men, men...
så blev det inte.

Men just nu mår jag lite bättre, så förhoppningsvis
kan jag åka och jobba imorgon.

Johanna ringde nyss och ville bli hämtad från skolan....
hon hade nämligen ont i magen????



Kommentarer
Postat av: Teresa

Magsjuka???

2010-02-15 @ 17:52:57
Postat av: Jaana

Njaaäää... det tror jag inte.

2010-02-15 @ 18:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0