Shoppinglusten är borta.....

Idag slutade jag tidigare från jobbet, för Hasse och kidsen
behövde bilen. Fast det var ju inget livsviktigt dom skulle
iväg på, men jag hade det lungt på jobbet... så då tänkte
jag att jag kunde lika gäran åka  hem, så att dom kom
iväg i tid... och kom hem i tid.

Just nu är dom iväg till Kupolen i Borlänge.
Jag "vägrade" att följa med... för jag har fortfarande inte
hittat tillbaka till lusten att gå i affärer.....
Och förr så sprang man på alla dessa loppisar som fanns
här i närheten. Inte ens det har jag så vidare lust till.... och
ändå har vi ju ett loppis alldeles brevid jobbet.
Men där inne har jag inte varit många gånger.... än så länge.

Planerna för ikväll är att det blir ett skjutsande på kidsen....
som det verkar nu i alla fall.
Mattias ska på Bergakul och Johanna ska hälsa på pappa sin.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0