Sista deltävlingen i Melodifestivalen 2010.......



Jaha, så har man ägnat 1½ timme åt den sista deltävlingen av Melodifestivalen.

Det blev inga överraskningar..... det blev ingen låt som fastnade direkt
i hjärnhinnan..... suck.

Jag säger det igen.... årets Melodifestival har varit dålig... låtmässigt.

Kvällens låtar orkar jag inte ens kommentera.... för jag hade absolut
ingen "favorit" bland dom.

Kvällens fulaste klänningar stog Sibel och Lillbabs för.... enligt mitt tycke.

Så här i efterhand, så har det inte gjort något om man missat dessa
fyra deltävlingar som har varit.

Men, men... det är ju en "tradition" att man ska titta på allt som
har med Melodifestivalen att göra.... men jag brukar inte kolla
på "Andra chansen".... och så blir det även i år.
Men själva finalen på Globen ska jag titta på... som sig bör... enligt
"tradition".... så att man kan "gnälla" om artisternas kläder... eller om
att "fel" låt vann.... osv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0