Ut i busvädret.....

Snart ska vi ut och åka i detta busväder.
Vi ska till Ludvika.
Jag hittade ju ett litet vägg-vitrinskåp igår på loppiset.
Men jag hade inte tillräckligt med pengar med mig, så jag
reserverade den tills idag.
Och när vi ändå är uppe i stan, så blir det väl till att
handla lite på Willys.... mat och lite lördagsgodis.
Kanske att det blir en vända till Åhlens... för Mattias ville
dit och kolla på spel.

Efter Ludvika ska vi till brorsan och dom.
Har inte träffat dom sen förra fredagen.
Ja, brorsan träffar jag inte idag heller... för han har åkt till
Stockholm på konsert, Rammstein.

Om det finns tid och ork kvar, så hade jag även tänkt att
jag skulle hinna förbi hos mina föräldrar....

Och sen ikväll är det ju en deltävling av Melodifestivalen.
Då hoppas jag verkligen att låtarna är bättre än vad det
har varit.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0