Mats på brädor.....

Hela veckan har lönesystemet på jobbet krånglat, men idag
var det för jävligt.... det gick knappt inte att göra något alls i den....
hur man än försökte... grrrr.

Jag och Johanna var förbi hos brorsan och dom mot kvällningen.
Nellie hann vi bara träffa, för hon skulle på gympa.
Så det blev lilla Molly som fick underhålla mig och Johanna.... och
det lyckades hon bra med... hahhahaa.

Mattias har haft en kompis här, som även skulle äta här.
Så vi gjorde det väldigt enkelt för oss.... vi beställde
pizza till kvällsmat... och det blev en succe hos grabbarna.

Idag har vi också skrattat mycket på jobbet....
bland annat åt det här.....




Ja, ni fattar ju inte vad denna bild vill säga.
Men jag orkar inte skriva hela historian om den...... utan jag uppfyller bara
en "önskan" som en arbetskamrat framförde när vi skulle gå hem....
nämligen att hon tyckte att jag kunde rita av Mats och sätta ut den här....om
just det vi bland annat skrattade åt.

Så det var ju bara att göra som Marie ville.... så jag har försökt göra
en bild i programmet Paint ( och det är INTE det lättaste ) ... på Mats....
och ungefär hur jag föreställde mig honom på ett par brädor...
springandes över en åker.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0