Våran dag......



Fy sjutton vilket busväder vi har idag.
Snö finns det gott om överallt, men ännu mer ska det komma.... och på det
så ska det även blåsa....brrrrr.





Jag, Hasse och Mattias var iväg till Ludvika. Johanna blev ej med, för hon
skulle hem till mormor och morfar.




Det var väldigt lite trafik efter vägen idag.
Tur det, för det var snörök....




Vi var till loppiset och hämtade min reserverade vitrinskåp.
Sen hoppade jag vid Willys och började med handlingen där.... Mattias och Hasse
fortsatte till Åhlens. Men Mattias hittade inte det spelet han var ute efter.




Meningen var ju att vi skulle förbi hos brorsan och dom. Men det blev inställt.
Dom hade magsjuka.... alla utom Molly.
Så vi åkte till mina föräldrar istället och där var även lilla Molly.







Vi var hos mina föräldrar ett bra tag och tjolade, fikade och blev underhållna
av Molly. Som vanligt så är Mattias Mollys favorit.
Hon var fram till Mattias flera, flera gånger och kramade om honom.... smekte
hans kind... klappade honom på huvudet och rufsade i håret... satt brevid honom...
gick efter honom....osv...osv.
Det ser så GULLIGT ut!!!!!


Trackback
RSS 2.0