Högljudda av sig.....

GÄSP.... åh, jag är så trött.
Det känns som om hjärnan är inlindad i bomull.
Tur att denna vecka bara var två dagar med jobb,
för min del.

När jag kom hem från jobbet, så hade Mattias två kompisar här.
En av dom ska även sova över här. Så någon skön och tyst
hemmakväll blir det inte idag.... för grabbarna är väldigt högljudda av sig.

Johanna hann jag träffa som hastigaste. Hon skulle till några
kompisar och sen skulle dom till Ludvika på fest.

Ikväll börjar "Let´s Dance" igen.
Men jag har inte bestämt mig ännu om jag ska titta på det.
Visserligen har jag sett alla andra säsonger och gillat det.
Ja, vi får se... jag har ju två timmar på mig att bestämma
hur jag ska göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0