"Home-partys" i massor......

På förmiddagen har det inte hänt så mycket här hemma.

Nu på eftermiddagen har Mattias gått iväg till en kompis.

Brorsan och Nellie var hit för ett tag sen och lånade en
skoter av oss. Nellie ville ut och åka. Hon blev tydligen
jätteförtjust i att åka skoter.... tror jag.
Få se när dom kommer tillbaka, vad hon säger och vart dom
har varit och åkt?
Jag förstår henne... för jag tycker också om att åka skoter.

Om cirka 2 timmar ska jag jag iväg på ett home-party.
Idag är det keramik och smycken.
Få se vad det är?

Nästa vecka ska jag på hudvårds-party.

Och för ca. en veckan sen var jag ju på ljus-party.

Puh, mycket "partyn" nu... men det gäller att hålla
huvudet kallt och tänka att man får faktiskt gå på dessa
partyn UTAN att behöva handla..... dels så behöver jag
säkert inget av allt det som finns.... och sen har jag inte råd heller... just
nu i alla fall.
Men det är ju alltid trevligt att komma iväg och träffa nytt folk
och se nya saker... i en lugn miljö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0