Lång leveranstid....



Före jul satt jag en dag och beställde några klädesplagg till
Nellie och Molly, som dom skulle få i julklapp.
Men kläderna hann inte komma före jul. Jag fick dom nu i veckan.

Så jag och Hasse var hem till brorsan och dom idag och lämnade kläderna.
Men innan vi åkte dit var vi förbi på Shell och köpte lite
lördagsgodis åt busungarna.




Där på Shell hittade jag äntligen ett par skinnvantar, som jag kan
ha när jag kör bil.... när ratten är iskall.




Nellie ville ha på sig en av tröjorna på en gång. Hon gillar ju
"Hello Kitty".




Molly hade fått ett nytt nattlinne, som hon visade oss.
När Mattias ringde på Hasses mobil, så ville Molly också prata med
Mattias. Det lät så gulligt.


Ikväll blir det att mysa framför tv:n och titta på "Robinson"... och
smaska i sig lite lördagsgodis.


Trackback
RSS 2.0