På besök.....

Imorse vakande jag till ljudet av ett pip från brandvarnaren.
Gissa om man blev rädd... dels för ljudet och sen för
att man inte riktigt hade koll på vad som hände.

Idag har jag äntligen fått ner all julpynt i kartongerna.
Adventspyntet är fortfarande kvar....

På eftermiddagen åkte Johanna till en vän och Mattias
gick hem till en kompis.
Så då var även jag och Hasse iväg på ett besök.
Vi var hem till brorsan och dom.
Vi drack kaffe, tjolade och blev underhållna av "busungarna".
Nellie hade gjort bakverk av trolldeg som hon "bjöd" oss på...
i olika omgångar... ja, vi fick vara med i hennes
bageri- och cafelek.
Sen såg jag något som jag blev jätteimponerad av.... Molly
skalade två clementiner alldeles själv!!!! Och dom blev inte kladdiga.
Jösses, vad duktigt.... hon är ju inte riktigt två är ännu.

Imorgon ska man jobba igen... fy och usch.... jag har ingen motorvärmarplats,
så jag ser inte nå fram emot att sätta mig en ISKALL bil, när
jag ska hem från jobbet. Ratten är ju iskall.... fingrarna blir ju stela......
och jag har inga skinnhandskar ( har kollat i affärer, men inte hittat några som passar ),
så jag måste hålla i ratten barhänt. De  handskar jag har är för hala att köra med.



Kommentarer
Postat av: Katja

Kenths parkering är ledig torsdag och fredag.

Låna den.

2010-01-06 @ 20:51:42
Postat av: Jaana

Åh, vad bra!! Tack för att du talade om det!!



Syns på jobbet.



Kram!

2010-01-06 @ 21:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0