Privatchaffisar....

Åh, det ser så fint ut ute... med solsken och vit snö, men
tyvärr så är det liiiite för kallt för min del.... så det blir
ingen skoteråkning idag heller....suck.

Grabbarna vaknade för någon timme sen och det första
dom gjorde var att börja spela PS3.... Fifa 10, så det är
ett herrans liv på dom.... i mellan åt.

Johanna sover fortfarande. Hasse var och hämtade tjejerna i Ludvika vid
01.30 tiden.... men dom gick vidare till en annan fest här i
Smébacken. Så klockan 03.30 vaknade jag av att telefonen ringde.
När jag svarade var det Johanna som ville bli hämtad.
Så när jag ändå hade blivit väckt, så slungade jag på mig några
klädesplagg och åkte och hämtade henne.

Sen var det lite svårt att somna om igen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0