Stelfrusna fingrar......

Brrrr.... vad kallt det är ute!!!

För ca en kvart sen skjutsade jag Hasse och Mattias till Berga.
Vi hade glömt att sätta i motorvärmarkabeln igår kväll, så
bilen var ISKALL... och jag min nöt tog inte på mig några handskar...
så jag satt och höll i en isbit ( ratten ).
När jag väl kom hem så skulle jag sätta i motorvärmarkabeln...
som också kändes som en isbit... och det krånglade lite innan jag
fick i den rätt.... så mina stackars stelfrusna fingrar blev
ännu mer stelfrusna..... det gjorde riktigt ont i dom.
Känner fortfarande lite smärta i dom..... men dom har
börjat tina upp nu.
Så idag går det fort att förfrysa sig om man inte har
ordentligt med kläder......

Som sagt, jag skjutsade Hasse och Mattias till Berga och till
en väntande buss.
Dom ska åka till Hudiksvall och spela handbollsmatch.
Det är nästan 30 mil dit. Så det blir en lååång dag för dom.
Dom har väl räknat med att vara hemma vid 21.00-tiden igen.
Då ska jag hämta dom... och då ska jag ha både handskar
på mig och en varm bil att sätt mig i.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0