Vem vinner.....?????

Så var det söndag och snart är helgledigheten slut.
Helgerna är alldeles för kort... dom går ju så fort förbi.

Få se vad man hittar på idag?
Det finns massor av alternativ.... det är bara frågan om vad man
vill göra eller har lust till.

Så jag har frågat mig själv hela morgonen om jag
vill städa, byta gardiner, rensa garderober, fixa med mina
halvdöda blommor, röja i något rum ( ta undan allt som ej ska
vara där ), tvätta fönster, sortera papper ( räkningar, viktiga o
oviktiga papper... m.m )........ med mera, med mera.

Men inget av det där lockar mig så värst....
Jag vill nog göra något annat.... något roligare.

Hmmm... kanske åka ut med skoter, hälsa på någon, måla akvarell,
scrappa, pyssla med Nellie ( hon älskar det )... osv.

Ja, vi får väl se vem av "de små" på ens axlar vinner.....
"lilla ängeln" eller den "lilla djävulen"???????





Trackback
RSS 2.0