ÄNTLIGEN SEMESTEEEEER!!!!!!!........

Idag jobbade jag bara halvdag, resten av dagen tog jag ledigt.
Jag tjuvstartade även min semester, som börjar nästa vecka, genom
att ta ut semesterdagar för imorgon och på fredag.
Så nu har jag ÄNTLIGEN SEMESTER!!!!!
ÅÅÅHHHH... VAD SKÖNT!!!!!

Hasse börjar sin semester nästa vecka.

Idag när jag kom hem från jobbet, så dröjde det inte länge
förrens Hasse och farsan gick lös på timmerhögen som vi har på gården.
Puh, att dom orkar... i denna värmen.... och mitt i solen...och mitt på
dagen när det är som varmast.....

Själv var jag iväg en sväng upp till morsan.

Senare på dagen, mot kvällningen, var jag och Hasse ner till
busungarna en snabbis. Som vanligt så är det full fart på dom.

Just nu är Johanna och Caroline på bio i Ludvika.
Dom ska se den tredje filmen i serien Twillight.

Mattias och Hasse drog iväg alldeles nyss.
Dom skulle ner till båten en sväng och sen skulle dom till Prästa,
för Mattias ville bada. Få se om "badkrukan" Hasse har vågat
ta sitt premiärdopp för i år??????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0