HATAR DENNA VÄRMEN.....#!¤%&*!!!&¤¤%*#&>#

Idag har det ju varit super varmt och luften har
i princip stått stilla.

Tidigare idag har jag försökt att vara ute i skuggan.... men, men....
den svalkade inte ett skit.... det var så varmt och kvavt....
jag blev att må dåligt av det.

Så jag har mest varit inne och sökt svalka... och druckit
MASSOR med vatten.... och ännu mer vatten.

Fy Fabian vad det är drygt idag.... värmen tar ju kål på en snart.

Svullnaden i fötterna, vristerna, händerna och så vidare.... den
är hemsk idag. Jag är så spänd i huden, där jag är svullen, så det
känns som om det snart spricker.... och jag har svårt att gå.

JAG HATAR NÄR DET BLIR FÖR VARMT!!!!!!

Nu är båten i alla fall färdig för sjösättning, men när det blir vet jag inte.
Hasse ska ju jobba eftermiddag imorgon.... typiskt!

Mattias har också mest varit inne idag... och det förstår jag.
Det har varit för varmt att sysselsätta sig med något ute......

När Johanna vaknade på eftermiddagen, så fixade hon i ordning sig
och sen bar det av till Peace & Love igen.
Hasse ställde upp och skjutsade. Han är då för snäll!!!!

Nu ska jag gå ner till köket eller vardagsrummet. Där är det i alla
fall svalare än här uppe. Värmen är hemsk här uppe....
Nog för att det är varmt nere... men som sagt... det är då i alla fall
någon grad svalare där..... suck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0