Känslomässig dag.......

Idag har det varit en känslomässig dag.
Det började med att jag var trött och seg i morse.
Nattens sömn blev inte den bästa.... av olika anledningar.

Vid lunchtid byttes min trötthet till irritation och lite ilska.
Då fick jag nämligen höra att min dotter hade tappat bort sin mobil.
Ca ½-år gammal och dyr mobil... Nokias Music Express.
Åh, så jävla onödigt ju!!! Men visst, det är ju sånt som händer... tyvärr.
Vem har inte tappat bort något, någon gång ?... men jag har faktiskt haft
tur... för jag har oftast fått tillbaka det grejerna.... som jag har tappat bort.
Så det är bara att hoppas att detsamma händer med Johannas mobil....
att det är någon vänlig själ som har hittat den och lämnat in den
någonstans på festivalområdet......

Någon timme senare byttes min ilska ut mot chock och nedstämdhet.
Jag fick nämligen höra att en av mina ungdomsförälskelser har gått
ur tiden.... lämnat detta jordeliv.... tyvärr.
Vilken chock det blev att höra det!!!!!
Av respekt mot honom och hans nära och kära, så kommer jag INTE att
nämna vem det är.... om jag mot förmodan får en sådan fråga.
Jag har lite svårt att "ta mig till" hans bortgång.... på ett sätt.
Men det är nog inget emot vad hans nära och kära har... och jag
lider med dom... över deras enorma och stora sorg.
Till honom: Vila i frid.

Sen när jag kom hem från jobbet, så fick vi främmanden.
Vi drack kaffe och tjolade och det blev en hel del goda skratt.... så det kändes
skönt... att få en gladare sinnesstämning.... ett tag i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Jogga

Ja det är för jävligt att han är borta. Tänkte göra ett litet inlägg på min blogg. Det finns ett kort på han och mig på resturangen då vi var till Finland. Skulle inte du kunna scanna in det och mejla mig.

2010-07-01 @ 21:17:01
Postat av: Jaana

Jogga: Okej, ska försöka leta på det kortet då....

2010-07-01 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0