Regnväder = städväder?.... nääääeee......

Regnväder....hmmmm....egentligen ett perfekt
väder för lite städning.
Hmmmm.... men näääeee....inget som lockar mig...just
nu i alla fall. Få se om man hittar på att göra något annat
som är roligare och trevligare????

Har jag skjutit upp saker och ting framför mig hittills, så då kan
jag väl göra det i någon dag till....ähum.... det ligger ju kvar
där det är.... ähum.....

För ett tag sen åkte Johanna och Mattias hem till pappa sin.
Dom ska sova över där, tills i morgon.

Synd att vädret inte var bättre. För då har vi nog åkt
ut med båten och glidit runt i Barken och tittat oss omkring.
Sånt brukar inte vara populärt när man har kidsen med sig.
Dom vill bara bada... och det så fort som möjligt.

Men annars så gör det mig inte så mycket att det regnar.

Det är ju svalt i alla fall.... sköööönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0