Inte som dom trodde.......

När Johanna beställde sitt campingpass till Peace & Love, så
sa jag faktiskt till Hasse att jag skulle bli jävligt förvånad om
Johanna sov mer än en natt i tält....
Jag trodde att hon inte skulle palla med att inte ha det
bekvämligare än vad det är att ligga i tält.... och inte ha tillgång
till en toa och dusch i närheten och utan att behöva köa till det.

Jag fick rätt!

Idag hämtade Hasse tjejerna från Borlänge... dom ville hem... för
det fanns inget att göra på festivalen.... förrens ikväll då.
Sen var dom trötta.... för det hade varit ett sånt jävla liv på campingområdet....
hmmm... som dom borde har räknat ut före.
Dom var ömma och mörbultade i hela kroppen.... av att inte ha sovit
i sängar.... hahhahhaaaa....
Så tjejerna visste nog inte riktigt vad dom gav sig in på.... men NU vet dom.
Och jag förstår dom... det är inget jag heller skulle vilja göra....
det är jag alldeles bekväm för.... helst tillgången till toa och dusch.....

Så nu ska dom åka i mellan....
Tidigare ikväll fick dom skjuts tillbaka till Borlänge och sen inatt tar dom
bussen till Ludvika och därifrån blir dom hämtade av kompisens mamma.
Sen blir det väl samma visa de resterande dagarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det står i tidningen att de haft massvis med anmälda stölder på Peace & Love i år, över 140 st, och festivalen är inte slut än.



Kan dotras telefon ha blivit stulen?

2010-07-02 @ 00:27:20
Postat av: Jaana

Hmmmm... ja, jag vet inte... omöjligt är det väl inte.

2010-07-02 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0