STOLT, GALD & IMPONERAD MAMMA..........

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MIN DOTTER!!!!!!

Idag är jag extra, extra STOLT, GLAD OCH IMPONERAD över
min dotter Johanna!!!!!

Fanns det ett pris att ge till människor som utmanar sig
själva med skräck, oro och nervositet i halsen, så skulle
det priset går till Johanna idag....

Hon har utmanat sig själv idag..... och det med råge!
Ja, hela dagen kommer att vara en enda stor utmaning för henne.

Jag och Hasse skjutsade henne till Fagersta tågstation i morse.
Hon skulle ta tåget till Gävle och där blir det ett byte av tåg.
Nästa tåg går till Hudiksvall. I Hudiksvall blir det ett byte igen... fast
denna gång till en buss, som tar henne till Gnarp.

Hon ska nämligen på läger och vara borta i två veckor.

Hon känner INGEN på lägret... ALLA är totalt okända för henne.

Nu kanske någon tycker att det där är väl inte så stor utmaning?... men
jag lovar, för Johanna är det en STOR utmaning.

Och allt detta gör hon, trots att det är en jobbig utmaning för henne...
men kanske väldigt bra, i längden???

Hur som haver.... jag är SÅÅÅÅÅ STOLT, GLAD OCH IMPAD över
hennes tuffa beslut, att klara av utmaningen.

Sen är det bara att hoppas att allt går bra och att allt det jobbiga
blir värt något.... men jag tror att hon får två bra, roliga och
fantastiska veckor i Gnarp.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0