Våran timmerhög = Ingen sovmorgon......

Tänkte börja min första semesterdag med en
lååååång sovmorgon.... utan någon jävla väckarklocka.

Vid 07.00-tiden vaknade jag av motorsågsljud.
Jahapp... nu är farsan min lös med motorsågen på våran
timmerhög, tänkte jag.... och blev inte nå rådlös
(och lyckades somna om igen... till och från).
Snarare att jag blev rådlös över att han inte var där redan
vid 05.00- tiden.... hahhahaaaa.

Men jag ska inte klaga på det där.... för både
jag och Hasse är JÄTTE, JÄTTE TACKSAMMA för den ENORMA
hjälp vi får av farsgubben.... med veden.
Vill han så gärna såga timmer och ödsla sin energi på
våran ved, så visst, det får han så gärna.... jag hindrar inte honom.
Ja, det går inte att hindra honom.... för av någon konstig
anledning så verkar han gilla att hålla på med ved?????

Och ärligt talat så är det mycket min pappas förtjänst att
vi får undan veden så pass fort som vi får.
TACK PAPPA!!!!

Men,men... så är det när man har VÄRLDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR!!!!
Dom finns alltid där för en... oavsett om man vill det eller inte... hahhaha.

Till mina föräldrar:

JAG ÄLSKAR ER!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0