Besöksdag idag......

Fy fabian, vilket väder det har varit hela dagen...
och är fortfarande!

På eftermiddagen kom Teresa förbi här en sväng.
Strax efter henne kom brorsan, Lina, Nellie och Molly.
Och mitt upp i allt ringde Johanna och ville bli hämtad från Ludvika.
Hasse åkte och hämtade Johanna, medans jag underhöll gästerna.

Till Mollly och Nellies förtjusning så var ju Mattias hemma idag... även
om han hade en kompis här. Men Mattias var så gullig så att han
kom ner en stund och busade med kidsen.

När gästerna gick hem, satte jag mig framför tv:n och zappade.
Då såg jag att dokumentärerna om Bernadottes släkt/familj gick för fullt.
Jag har inte sett en endaste avsnitt av det.
Så jag började kolla på det.... tills jag somnade... och Johanna
försökte väcka mig hela tiden... men nej... ögonen åkte igen på en gång.
Så jag såg inte så mycket av dokumentärerna..... tyvärr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0