Brännboll.....

I morse försov jag mig igen... ähum... det är ju inget ovanligt
nu förtiden... suck. Jag har inget minne av att jag skulle ha hört
väckarklockan och sen stängt av den.
Och NEJ, jag gick inte och la mig sent. Det är mycket annat
som stör min nattsömn... tyvärr.

När jag kom hem var Mattias iväg och badade med kompisar.
Hmmm... undra när mitt premiärdopp för i år kommer att ske?

Klockan 18.00 ska Mattias klass spela brännboll och grilla... fick
vi reda på idag. Men jag ska inte dit... för jag kommer i alla fall inte
att spela och Hasse ska iväg och jobba natt... så han hinner inte
spela. Men det var helt okej för Mattias del att gå iväg själv.
Tur!!! För det finns väl inget tråkigare än när man "måste" göra
något som inte känns så roligt.... och givande för en annan.
Men visst, har Mattias velat ha någon vuxen med sig, så har man ju
ställt upp.... trots allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0