Hasse släppte bomben idag.......

Jag blir matt!!!!!

Hasse släppte bomben idag och talade om att oljeläckan på Saaben
berodde på topplocket. Så nu ska den bytas ut, till en kostnad av 6000:-.
Suck... suck... suck... suck...... tänk om man ändå kunde ha ett träd
som det växte en massa pengar på.
Sånt träd skulle vi verkligen behöva nu!!!!
Skattkistan är tom.... det ekar i den när man tittar ner i botten på den.....
samtidigt som man suckar av bedrövelse.


Idag har det också varit fullt upp på jobbet.

När jag kom hem från jobbet var brorsan med familj här.
Busungarna  hoppade på studsmattan. Men dom var tyvärr på
gång att åka vidare när jag kom, så jag hann inte utbyta så
många ord med dom.

Idag när det har varit varmare, så är jag ännu mer svullen om fötterna och händerna.
Det spänner och värker som bara den.
Men jag har fått vätskedrivande medicin, den här gången en annan sort, som ska
vara mer snabbverkande. Läkaren sa att jag kommer att pissa i två timmar och
att det skulle ta ungefär en kvart innan tabletterna började verka.
Men på bipackssedeln stog det att den kan ta ½-1 timme innan tabletten ger effekt
och att man kan som längst få kuta på toan i 6 timmar.

Tog en tablett för en timme sen.... och hittills har jag inte märkt något av
att jag måste besöka toan oftare.... men förhoppningsvis kommer det.
Orka inte ha så mycket vätska i kroppen... det är jobbigt på många vis.... som
jag inte orka ta upp här.

Idag har Johanna och Hasse varit duktiga här hemma, medans jag var på jobbet.
Dom hade städat och röjt lite.... bytt gardiner i köket.... städa toaletterna
och lite annat behövligt. Jag blev så glad när jag såg det!!!!

Om mindre än en timme börjar min tv-kväll.
Idag är det säsongsavslut på hemmafruarna. Hur det är med Betty, vet jag inte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0