I målbrottet.........

Jag var iväg med Mattias till samlingen på Heros.
Jag hade tur att det fanns plats åt Mattias i någon annans bil.
Jag hade ingen ork och lust att åka till Brage och kolla på
fotboll.... och minst fyra timmar skulle gå bort till det... med
åktid och allt.... så roligt är det inte... tycker jag i alla fall.

På eftermiddagen var jag förbi hos busungarna.
Men det var bara lilla Molly som var hemma... ja, och brorsan och Lina.
Nellie var på kalas.

Idag fick jag se när Molly diggade och dansade loss till en låt.
Hon såg så söt ut!

Idag fick jag även höra hennes röstresurser.... och jag tror nog hon
kan bli en operasångerska..... hahahhaaaa.

När Mattias kom från fotbollen så har han haft kompisar här hemma.
En av dom, som är ett år äldre än Mattias, har kommit i målbrottet.
Det låter så roligt när hans röst "spricker" och när  hans tonläge
ändras upp och ner medans han pratar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0