Knott och mygg.....

Jaha, vad har hänt idag då???

Ja, jag vaknade i tid i morse och kom i tid till jobbet.
På jobbet har jag haft något att göra hela tiden... och varmt
och kvaft var det inne på kontoret. Det är drygt!

Efter jobbet var jag i princip bara hem och vände.
För klockan 17.00 skulle jag och Johanna hämta Seppo och
sen skulle jag skjutsa dom till tågstationen i Ludvika.
Johanna och Seppo skulle till Sofia i Mora. Och i morgon ska
dom tre gå på Martins student.

Sen har jag bara varit hemma.

Teresa var förbi här tidigare ikväll. Vi satt ute på framsidan
och tjolade och njöt av den svala kvällsluften.
Nu är det skönt och behagligt ute, men tyvärr så kommer myggen
och knotten fram på kvällarna.... och dom är INTE så trevliga.




Kommentarer
Postat av: T...

Ja.... förbaskade knott & mygg ..de ska då förstöra alla trevliga stunder utomhus...

2010-06-10 @ 21:53:50
Postat av: Jaana

T: Mmmmmmmmm.... suck

2010-06-10 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0