Mina skor var försvunna.......

Här mot kvällningen var jag, Hasse och Johanna förbi
hos brorsan och dom.
Mattias hade inte tid att följa med, för han hade kompisar hemma.

Vi hade köpt en varsin skattkista med godis åt Nellie och Molly, så
vi var förbi med dom. Det blev dom glada för och började direkt
att mumsa i sig godis.

Vi våran tur fick höra om deras dag på Eskilstuna Zoo... som dom
hade varit till igår.

Vi var kvar ett tag och drack kaffe.
Sen när vi skulle gå, så hade min skor försvunnit.
Lilla Molly hade dom på sig och var ute på gården och gick runt med dom.
Det såg då för roligt ut... hahhhaaaa.
Bad om att få dom, men siddu det fick jag inte. Hon talade om för
mig att hon hade lånat dom.
När Lina sen hämtade skorna så blev Molly skit förbannad och ledsen.
Men det gick fort över... för hon fick låna skor av Nellie istället.
Vilka idéer.... hahhahhaaaa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0