Önska kan man alltid.......

Idag var det också en jobbig dag.... pga av trötthet
och svullnad. Men jag kämpade emot tröttheten och illamåendet
och stog ut hela arbetsdagen.

Men när jag kom hem så var det bara soffan som gällde och
det tog inte lång tid innan jag somnade.

Kvällen har jag varit hemma och inte gjort ett skit.
Mattias har haft en kompis här hela kvällen, men dom
var rätt så lugna idag.

Johanna försvann vid 18-tiden, till en kompis.
Det är väl natta inna hon kommer hem.....

Hasse var trött och slut när han kom hem vid åtta-tiden ikväll.
Så han sover redan....har nog sussat i ca 40 minuter.... jag ska också
snart gå och lägga mig och önska mig en god nattsömn.....
ja, önska kan man ju alltid.....




Kommentarer
Postat av: Karina

En riktigt TREVLIG MIDSOMMAR önskas till dig och de dina!!!

2010-06-24 @ 19:09:14
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Tack Karina!



Jag önskar även dig och de dina där hemma en trevlig och glad midsommar!



Kram!

2010-06-25 @ 15:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0