Ooooolidligt varmt överallt...........

Fy fabian vilken varm dag vi har haft idag.
Här inne är det ännu varmare..... oooolidligt!!!!

Ja, ja... säkert är det någon/några som tycker nu att jag inte
ska gnälla nu när vi äntligen har fått fint väder.
Men siddu, det gör jag.... för jag har aldrig påstått att jag gillar
när det blir för varmt..... när skuggan inte ens svalkar.... ja, då
är det för VARMT för mig.... för länge sen.

Idag jobbade vi till klockan två.... sen fick vi gå  hem och ta
midsommar.... det var ju bra.

På eftermiddagen var jag förbi hemma hos brorsan och dom.
Vi var inne ett tag, men där var det också så varmt..... så efter
ett tag gick vi ut.... där det också var varmt....suck.
Som sagt... inte ens skuggan svalkade.... och det fläktade ju inget.

Sen har jag bara varit hemma och lidit av värmen.... här inne.
Jag har alla fönstren öppna här uppe på.... så jag hoppas att det
snart ska börja blåsa lite så att den varma och kvava luften vädras ut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0